poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Wielkanoc przed obiektywem

Jest Wielkanoc, więc musi być specjalny post :-) A razem z nim mała niespodzianka. Otóż znalazłam poradnik dotyczący techniki Bokeh, więc postanowiłam go wykorzystać. A teraz krótkie wyjaśnienie:

Co to jest Bokeh?
To tak technika, która polega na tym, aby to co na pierwszym planie było wyraźne a tło zamazane, iskrzące się. Tak mniej więcej. Po prostu musicie skupić ostrość na obiekcie który fotografujecie. Możecie o tym poczytać w internecie.

Jaki to ma związek z Wielkanocą?
Żeby zrobić zdjęcia potrzebny jest przedmiot, zwierzę, jakiś model. Po prostu coś (lub ktoś) co zostanie sfotografowane. Ja wybrałam kilka figurek wielkanocnych.












Oczywiście te wszystkie zdjęcia zostały odrobinę przerobione. Poniżej możecie zobaczyć jak wygląda oryginał niektórych zdjęć oraz dokładniej obejrzeć co się zmieniło przyglądając się obu wersjom.




Mam nadzieję że zdjęcia wam się podobają. Tą technikę zastosowałam po raz pierwszy. Dalej pracuję nad efektami więc na pewno dam wam znać gdy wyjdzie mi coś lepszego. Nad przeróbką też muszę popracować. Trzymajcie kciuki!

Poradnik
http://noirceurart.blogspot.com/2015/03/43-bokeh-tutorial.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz