piątek, 3 kwietnia 2015

Powrót zimy ⁕

Ostatnią rzeczą jakiej się spodziewałam w kwietniu był śnieg ale jednak się pojawił. Na to już nic nie poradzę ale za to mogłam zrobić zimowe zdjęcia :-)


      Na początek takie drzewo, które zdecydowanie odróżnia się od reszty fotografii.



A tu zaczynają się zdjęcia z lasu który mieści się przy moim domu. Jak widać zima dopadła nas wszędzie...


                                               ... przy strumyku...



                                           ... w korytarzu drzew...



                                        ...przy wejściu na polanę...



                                                   ... na niebie...



                                           ... w koronach drzew...



                                               ... na gałęziach...



                          ... i na moim podwórku z wygiętym drzewem.


 

4 komentarze:

  1. świetne zdjęcia! :)
    szaraaarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety pogoda jest straszna :(
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-D Ja również cię zaobserwowałam, masz bardzo ciekawego bloga :-)

      Usuń