piątek, 20 marca 2015

☼ Zaćmienie słońca ☼

Dzisiaj od ok. 10.30 można było obserwować niezwykłe zjawisko - zaćmienie słońca. Niestety byłam wtedy w szkole. Mogliśmy wyjść ale pewnie gdyby była to sobota to byłabym na dworze cały czas. Oczywiście wzięłam do szkoły aparat, nie mogłam przegapić takiej okazji.
Bez odpowiedniego sprzętu, dało się uchwycić tylko świetlistą plamę więc wzięłam zwykłą płytkę, zdrapałam jedną warstwę (przy niektórych płytach nie trzeba drapać) i pobiegłam żeby robić zdjęcia.
Oto co udało mi się uzyskać:












              Kolorowe tło i efekt wielu słońc uzyskałam za pomocą płyty ;-)



              A to zdjęcie robiłam zanim nauczyłam się poprawnie jej używać





  Natomiast to zdjęcie wykonałam przykładając aparat do jakiejś maski, którą przyniósł nam pan   woźny. Przez to słońce stało się zielone.


A wy?
Obserwowaliście zaćmienie? A może robiliście zdjęcia, tak jak ja? Napiszcie w komentarzach!

Pamiętajcie!
Następne zaćmienie w Polsce za 11 lat, więc jeśli nie mieliście możliwości popatrzenia na nie to musicie czekać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz