poniedziałek, 13 października 2014

Witajcie!

Cześć wszystkim!

Nazywam się Asia. Założyłam ten blog, ponieważ interesuję się fotografią. Najbardziej lubię robić zdjęcia krajobrazów i słońca ukrytego za chmurami. O mnie tyle, więc zajmijmy się ustaleniem tego, kiedy i co będę dodawać.

Piątek - post z fotografiami
Pon.-Czw. - jeśli będę miała coś ciekawego do pokazania, to w tych dniach również ukażą się posty

Ponadto: 
zdjęcia z wycieczek
zdjęcia z wakacji

Pod każdy zdjęciem (lub pod serią zdjęć) będę pisała krótkie opisy. 
Poniżej kilka zdjęć chmur zrobionych w Tylmanowej :-)








  INFORMACJA
Na górze napisane jest, że pisałam ten post 13 października 2014r. ale to nieprawda. Wtedy to był jeszcze blog próbny, myślałam że go usunę i zrobię nowy, więc napisałam próbny post tak wcześnie. Jednak prawdziwa data to 6 marca 2015r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz